DockMe tilbyder en moderne digital løsning, der forvandler driften af
lystbådehavne. Vores fuldt integrerede system kombinerer sensorer på
bådpladser, havnesoftware og en sejlerapp i en brugervenlig
cloudløsning.
Resultatet? En SMART havn...
Med DockMe kan I optimere udnyttelsen af havnens kapacitet, forbedre
sejlernes oplevelse og øge omsætningen – alt sammen gennem en enkel,
digital løsning, der er skræddersyet til jeres behov.
Havne-management-software: Smarte digitale værktøjer, der gør administrationen af lystbådehavne lettere. Automatiser håndtering af gæster, statistikindsamling og online betalinger.
Digitale vendeskilte: Effektive, batteridrevne skilteløsninger, der viser status for bådpladser og registrerer ankomster og afgange automatisk.
Sejlerapp: En platform, der giver fastliggere og gæstesejlere et klart overblik over havnepladser, nem adgang til booking og betaling samt muligheden for selv at opdatere vendeskilte.
Enkel betaling: QR-kode-baseret betalingssystem, som gør betaling hurtigt og enkelt.
Telefonen ringer med sejlere, der spørger om ledige pladser. Sms’erne tikker ind fra fastliggere og tavlen er fyldt med noter om hvem, hvad og hvornår. Få et overblik i realtid og i fremtiden!
Slut med gamle billetautomater der bryder sammen, overvågning af manglende betalinger og lange lister af hvem og hvor der er betalt.
God service er essentiel for især nye gæster, som besøger havnen første gang og feedback er ligeså vigtigt. Og hvad synes de efter besøget? Synes de at stemningen god? Var saniteten i orden?
Telefonen ringer med sejlere, der spørger om ledige pladser. Sms’erne tikker ind fra fastliggere og tavlen er fyldt med noter om hvem, hvad og hvornår. Få et overblik i realtid og i fremtiden!
Bookede pladser, der optages af andre gæster og sejlere der ringer i et væk og spørger om ledige pladser og reservationer. Reservationer kan være svære at holde styr på.
Rapporteringer til kommunen og Danmarks Statistik, kan være trivielle. Men kunne det blive interessant, at få svar på spørgsmål såsom hvilke fastliggere der er mest aktive, hvor lang tid der går før ankomne gæster har betalt og om placeringen har betydning for specifikke præferencer?